Subject: Harku VI lubjakivikarjääri korrastamisprojekti täiendamisest
From: "Harku Karjaar AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 12:06:46 +0200

Tere

Saadame vastuse.

Lugupidamisega

Aljona Bukaty

juhiabi

AS Harku Karjäär

Paemurru tee 14

76922 Laabi küla,

Harku vald, Eesti

tel 657 9959

 <http://www.killustik.eu/> www.killustik.eu

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, November 22, 2024 4:32 PM
To: Harku Karjaar AS <[email-masked]>
Subject: Harku VI lubjakivikarjääri korrastamisprojekti täiendamisest

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Harku VI lubjakivikarjääri korrastamisprojekti täiendamisest

Registreerimise kuupäev: 22.11.2024

Registreerimise number: 7.1-7/24/3833-6.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.